آناندا کالا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه

مدل لباس بارداری برای آتلیه عکاسی

تجربه دوران بارداری برای مادران، تجربه‌ای بی‌نظیر و تکرار نشدنی است. به همین دلیل، ثبت این لحظات ناب از لنز دوربین، اهمیت ویژه‌ای دارد. واقعیت این است که انتخاب لباس بارداری برای عکاسی آتلیه، چندان آسان نیست. به همان نسبت، رنگ و لعابی که لباس مناسب به عکس‌ها می‌بخشد انکارناپذیر است. با توجه به این‌که اغلب بارداران ترجیح می‌دهند عکس‌های بارداری خود را به صورت تخصصی در آتلیه ثبت کنند، آشنایی با معیارهای تعیین‌کننده در انتخاب لباس بارداری برای آتلیه عکاسی مهم است. در ادامه، با بهترین مدل لباس بارداری برای آتلیه آشنا خواهید شد.

انواع مدل لباس بارداری برای آتلیه

انواع مدل لباس بارداری برای آتلیه

در این مرحله، دست شما باز است تا به سلیقه خود، بین لباس‌های پوشیده، لباس ماکسی، لباس کوتاه، لباس دو تکه، لباس کاملا جذب و لباس آزاد، یکی را انتخاب کنید و یا سراغ یک ایده اختصاصی بروید. البته در نظر داشته باشید که انتخاب متنوع شما، تنوع عکس‌ها را بالا برده و جذابیت را به ارمغان می‌آورد. برای هریک از لباس‌ها، خصوصا لباس‌هایی که استایل آزاد دارند، استفاده از کمربند، نمای برآمدگی شکم را افزایش می‌دهد. در مقابل، لباس‌های جذب، به تنهایی از پس نمایش برجستگی شکم برمی‌آیند و عکس‌های بارداری شما را زیبا می‌کنند.

استفاده از تونیک‌های بارداری و لباس‌های اسپرت برای عکاسی آتلیه، ایده‌های نابی هستند که کمتر شاهد آن هستیم. پس اگر به دنبال عکس‌های خلاقانه می‌گردید، مانور روی لباس را دست‌کم نگیرید.

لباس راحتی بارداری

این دسته از لباس‌ها را معمولا مدل‌های راحت و پیراهن‌های بارداری نسبتا آزاد تشکیل می‌دهند و به منظور استفاده در دورهمی‌های خانوادگی و همچنین برای استفاده در منزل و خانه می‌توانند استفاده شوند. پیراهن های بارداری و لباس بارداری اکثرا از این دسته هستند. البته نوع طرح دوخت لباس بارداری هم خیلی می‌تواند در این مبحث مهم باشد. در فروشگاه آناندا به راحتی می‌توانید از طریق لینک درج شده برای خرید لباس راحتی بارداری اقدام کنید.

پیشنهاد ما برای شما:  لباس خواب بارداری

جنس و رنگ پارچه

بعد از انتخاب مدل، به طرح، رنگ و جنس پارچه می‌رسیم. پارچه‌های نازک و لَخت (مثل حریر و نخ)، همیشه انتخاب اول برای دوخت لباس‌های بارداری هستند. این نوع پارچه‌ها برآمدگی شکم را کمتر نمایش می‌دهند، بنابراین توصیه می‌کنیم از رنگ‌های جیغ و طرح‌های نمادار برای افزایش جلوه‌گری لباس بارداری برای آتلیه عکاسی غافل نشوید.
در صورتی که دوست دارید در عکس‌های خود شکم را کامل و جسورانه به نمایش بگذارید، پارچه‌های کشسان انتخاب مناسب شما هستند. از پارچه‌های کشی اغلب برای دوخت لباس ماکسی و حتی لباس‌های دو تکه (تاپ و دامن) استفاده می‌کنند. در صورتی که لباس شما مدل و دوخت شلوغی دارد، بهتر است پارچه‌ای با رنگ ملایم داشته باشد، اما در نهایت همه چیز به سلیقه مادر باردار و مشاوره‌های آتلیه بستگی دارد.

نکات مهم برای انتخاب لباس بارداری برای عکاسی

ثبت این لحظات شیرین و شگفت‌انگیز، نیاز به اندکی وسواس در انتخاب دارد. در کنار حساسیت‌هایی که به خرج می‌دهید، بد نیست چند نکته مهم و اساسی را زیر نظر بگیرید:

  • به هیچ عنوان قرار نیست راحتی و آسایش مادر باردار در ماه‌های آخر بارداری برای پوشیدن‌ لباس‌های خاص، به خطر بیوفتد. پس برای پوشیدن هیچ لباسی آسایش‌تان را فدا نکنید.
  • معمولا مادران باردار در ماه‌های آخر بارداری اقدام به عکاسی بارداری می‌کند، به همین دلیل حسابی سنگین شده‌اند. انتخاب پارچه تنفس‌پذیر با مدلی آزاد برای لباس بارداری، احساس راحتی آن‌ها را تامین خواهد کرد.
  • اگر قرار است در فضای خاصی مثل جنگل یا دریا عکاسی کنید، تلاش کنید فرم لباس خود را با آن محیط هماهنگ کنید. به‌ عنوان مثال پیراهن‌های حریر با استایل آزاد (همان پیراهن‌های ساحلی) حسابی عکس‌های ساحلی شما را زیبا می‌کنند.
  • به لباس‌های معمولی اکتفا نکنید؛ خرید تونیک بارداری با طرح خاص هم می‌تواند حال و هوای بسیار جذابی به عکس‌های شما ببخشد.
پیشنهاد ما برای شما:  ورزش در بارداری

عوامل مؤثر بر انتخاب مدل لباس بارداری برای آتلیه

مدل لباس بارداری برای آتلیه

واقعیت این است که یک نسخه را نمی‌توان برای همه بارداران پیچید. علاوه‌بر عوامل خارجی، برخی عوامل شخصی در این انتخاب تاثیرگذار هستند. در ادامه برخی از آن‌ها را خدمت شما شرح داده‌ایم:

فصل

انتخاب لباس مناسب فصل، به طور غیرمستقیم می‌تواند حاوی این پیام باشد که تولد فرزند شما در چه فصلی است. پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر داخل فضای بسته آتلیه عکاسی کردید، بازهم گوشه چشمی به تناسب فصل با لباستان داشته باشید. 

عکس بارداری خانوادگی

وقتی عکاسی بارداری از فاز تکی یا زوجی خارج شده و وارد فاز خانوادگی شود، باید به هماهنگی لباس‌های همه اعضای خانواده فکر کنید. اگر تهیه لباس ست برایتان دشوار است، با تهیه کلاه، عینک، جوراب و دیگر اکسسوری‌ها این هماهنگی را به دست آورید.

فضای عکاسی

اگر قرار است در یک باغ اختصاصی عکاسی کنید، محدودیتی برای انتخاب لباس بارداری برای آتلیه عکاسی ندارید. فضای آزاد باغ در اختیار شما است و مزاحمتی رخ نخواهد داد؛ اما عکاسی در دیگر فضاهای آزاد مانند جنگل، دریا، دشت و… لباس‌هایی پوشیده‌تر می‌طلبد. به خاطر داشته باشید که سلامت خود و کودکتان را برای رسیدن به مکان‌های خاص به خطر نیندازید!

وضعیت تناسب اندام

شومیز بارداری برای آتلیه عکاسی

افزایش وزن در دوران بارداری اجتناب‌ناپذیر است. باید آن را بپذیرید و کمتر حساسیت به‌خرج دهید، ولی درصورتی که ترجیح می‌دهید فرم بدنتان کمتر به نمایش دربیاید، انتخاب لباس با رنگ تیره (مثلا مشکی) و استایل آزاد شما را به این خواسته می‌رساند. در واقع پوشاندن هریک از اعضای بدن با انتخاب صحیح مدل لباس، امکان‌پذیر است؛ پس از این لحاظ، نگرانی نداشته باشید.

پیشنهاد ما برای شما:  سردرد پس از زایمان

سخن پایانی

همه چیز به خواست و سلیقه شما بستگی دارد. خرید لباس بارداری برای آتلیه عکاسی با توجه به تنوع مدل‌های موجود در فروشگاه‌ آناندا، بسیار ساده شده است. رنگ لباس، مدل و جنس پارچه از مهمترین فاکتورهای مؤثر برای خرید این نوع لباس‌ها هستند. در صورتی که تاکیدی روی نمایش شکم ندارید، لباس‌ها حریر و آزاد بپوشید، اما در صورتی که می‌خواهید برآمدگی شکم نمایان باشد، لباس‌هایی با پارچه کشسان توصیه می‌شود.

 

امتیاز شما
0
دیدگاه‌های نوشته

    ناشناس ۱۳۹۹-۰۳-۱۸

    امتیاز بینندگان:5 ستاره