شومیز سایز بزرگ

شومیز سایز بزرگ

پارچه‌ی مناسب انتخاب کنید

 

سعی کنید از لباس‌هایی که جنسشان چسبنده است دوری کنید. لباس‌های تنگ بعد از مدتی پوشیدن احساس ناراحتی به وجود می‌آورند و شما وقتی که در لباستان راحت نباشید، بیشتر روی بدن خود و مناطقی از بدنتان که می‌خواهید بپوشانید متمرکز می‌شوید. همچنین لباس‌های تنگ حرکت کردن را برای شما محدود و سخت‌تر می‌کنند. پارچه‌های سبک و نرم مانند ابریشم و همین‌طور پارچه‌های سنگین و پنبه‌ای که به بدن شما نمی‌چسبند، یک گزینه‌ی عالی برای شما خواهند بود.

رنگی را انتخاب کنید که در آن بدرخشید

دون شک لباس‌‌های مشکی و تیره همیشه اولین انتخاب برای شما هستند و واقعا می‌توانند باعث لاغرتر دیده شدن شما شوند. اما خودتان را به این رنگ‌ها محدود نکنید و انتخاب‌تان را بر اساس رنگ‌های مورد علاقه‌تان و رنگ‌هایی که با پوستتان سازگاری دارند تنظیم کنید. اگر هنوز آمادگی پوشیدن لباس‌های رنگارنگ را ندارید یا نمی‌توانید رنگ‌ها را به خوبی ترکیب کنید، از اکسسوری‌های رنگی و برجسته در استایلتان به کار ببرید. از رنگ‌هایی مانند رنگ‌های متالیک، پاستلی و نئونی که جزو ترندهای فشن هستند و باعث ایجاد روحیه در شما می‌شوند استفاده کنید.

پیشنهاد ما برای شما:  معرفی برند ورساچه

اندازه‌های خود را بدانید

از آن‌جایی که به دنبال لباسی هستید که متناسب با اندامتان باشد، دانستن اندازه‌های اصلی بدنتان بسیار ضروری است؛ زیرا معمولا برندهای مختلف استانداردهای مختلفی برای سایز لباس‌هایشان دارند. این کار به شما کمک می‌کند تا لباس مورد نظرتان را سریع‌تر پیدا کنید. برای صرفه جویی در وقت و خریدن بهترین لباس، بهتر است توسط یک متر اندازه‌ی دور سینه، کمر، باسن و ران خود را بگیرید و هنگام خرید به خاطر داشته باشید

یک خیاط شخصی داشته باشید

حتما برای شما پیش آمده است که لباسی را آماده بخرید و حس کنید کاملا به بدن شما ننشسته است و یا سایز دقیق شما موجود نیست. گاهی یک سایز لباس برای شما تنگ است و سایز بعدی برایتان خیلی بزرگ است. در این مواقع، داشتن یک خیاط شخصی یک نیاز ضروری است. با رفتن به پیش یک خیاط می‌توانید لباسی دقیقا متناسب با فرم بدنتان و همچنین با مدل و پارچه‌ی دلخواهتان داشته باشید.

اندامتان را متعادل کنید

برای متعادل کردن اندامتان، باید اول متوجه شوید که فرم اصلی بدنتان کدام مدل است؛ افرادی که اندام پلاس سایز دارند معمولا فرم بدنی سیب یا گلابی شکل دارند. اگر پاینن تنه‌ی بزرگ‌تری نسبت به بالاتنه‌ی خود دارید، سعی کنید لباس‌هایتان را طوری انتخاب کنید که پایین تنه‌ی شما کمتر جلب توجه کند.

  • اگر پایین تنه‌ی بزرگ‌تری دارید، دامن‌های پف‌دار نپوشید و دامن‌های راسته یا خمره‌ای را جایگزین آن کنید.
  • سعی کنید روی قسمت بالاتنه‌ی لباستان بیشتر تمرکز کنید؛ پیراهن‌هایی بپوشید که در قسمت بالاتنه کار شده هستند و بیشتر جلب توجه کنند و در عوض قسمت پایینی لباستان ساده باشد.
  • اگر بالاتنه‌ی بزرگ‌تری دارید سعی کنید لباس‌هایی را انتخاب کنید که توجه‌ها را از روی شانه و دست شما دور کنند؛ برای مثال می‌توانید یک بلوز ساده را با یک دامن یا شلوارهای طرح‌دار ست کنید
  • اگر دوست دارید پاهایتان کشیده‌تر دیده شوند، از کفش‌های پاشنه بلندی که بند دارند در استایلتان استفاده کنید.
پیشنهاد ما برای شما:  ترفند های شیک پوشی افراد پلاس سایز

از همه‌جا برای استایلتان الهام بگیرید

مجلات مد یکی از بهترین روش‌ها برای ایده گرفتن درباره‌ی استایلتان هستند؛ هرچند که امروزه با وجود برنامه‌هایی مانند اینستاگرام این کار برای شما بسیار راحت‌تر شده است و شما به سادگی می‌توانید مدل‌های پلاس سایز و افرادی که اندام مشابه شما دارند را دنبال کنید و از استایل آن‌ها برای خودتان ایده بگیرید.