آناندا کالا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترفندهایی در پوشش که باعث لاغر دیده شدن میشود.

ترفندهایی در پوشش که باعث لاغر دیده شدن میشود.

دوست دارید بدون رفتن به باشگاه لاغرتر به نظر برسید؟ معلومه که دوست دارید! اگر تمایل به برنامه ریزی دارید، راه های زیادی وجود دارند که می‌توانید توسط آنها، بدون نیاز به رژیم‌های سریع خطرناک و جراحی‌های پلاستیک، آنی جذاب به نظر بیایید. در زیر ترفندهایی برای لاغرتر دیده شدن به شما پیشنهاد می‌شود. با کارشناسان آناندا همراه باشید.

چه لباسی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟

هر فرد بدون توجه به سطح اقتصادی و اجتماعی خود، همیشه علاقه‌مند است ظاهری دل‌نشین و اندامی متناسب داشته باشد. این مسئله بستگی به جنسیت خاصی ندارد. آقایان هم نیاز دارند متناسب دیده شوند. همان‌ طور که پیش از این گفتیم افراد ممکن است اندام متناسبی نداشته باشند و اصطلاحاً چاق باشند، اما در صورتی که در پوشش و استایل خود دقت کنند می‌توانند تا چند سایز لاغرتر و همین‌طور با اندامی متناسب‌تر دیده شوند. ما سؤال خانم‌های تپل و سایز بزرگ را در مورد اینکه چه لباسی بپوشیم که لاغر دیده شویم را پاسخ می‌دهیم.

سایز خود را پیدا کنید و لاغرتر به نظر برسید.

همانطور که در موضوع چگونه لاغرتر دیده شویم گفتیم همیشه سعی کنید لباس سایز مناسب اندامتان به تن کنید. برای لاغر دیده شدن لباس بزرگ‌تر از سایز یا کوچک‌تر از اندازه‌ی اندامتان نپوشید. پس چی بپوشم؟ جواب این است که دقیقاً لباس سایز اندامتان بپوشید. این حقه که لباس تنگ‌تر بپوشم تا جمع‌وجورتر دیده شوم یا لباس گشاد بپوشم که شکم و پهلویم دیده نشود، کاملاً بالعکس عمل می‌کند. لباس تنگ نواقص اندام را نمایان‌تر می‌کند و لباس گشاد اندام را هم‌سطح و یکسان نشان می‌دهد که در چشم بیننده به نظر نامتعادل دیده می‌شوید.

لباس طرح‌دار چی بپوشم که لاغرتر بشم؟

برای خانم‌های چاق و پلاس سایز لباس‌هایی که پارچه‌ ی آن‌ها ساده است و طرحی ندارد مناسب است اما در صورتی که نیاز دارید از پارچه‌ های طرح‌دار استفاده کنید، پارچه‌هایی که خطوط و طرح عمودی دارند بسیار مناسب است. خانم‌های سایز بزرگ در صورتی که پارچه‌های گل‌دار را می‌پسندید از پارچه‌هایی استفاده کنید که گل‌های ریز و پیوسته داشته باشند تا طرح پارچه در دید بیننده متصل به هم دیده شوند و یا از لباس‌هایی استفاده کنید که گل‌های پارچه در بالا و پایین لباس قرار دارد.

پیراهن سایز بزرگ

جنس پارچه‌ ها:)

انواع جنس پارچه را پیش از این برسی کردیم و دانستیم که پارچه‌هایی که جنس خشک دارند و یا آهاردار هستند بدن را حجیم‌تر نشان می‌دهد و برای خانم‌های چاق و سایز بزرگ توصیه نمی‌ شوند و در عوض پارچه‌هایی که لطیف و نرم هستند، روی بدن می‌نشینند و شما را لاغرتر نشان می‌دهند. بهتر است از پارچه‌هایی که طرح آن‌ها برجسته است استفاده نکنید. لباس‌هایی که پارچه‌ی نازک و تور دارند کم‌تر استفاده کنید. زیرا نقاط نامتناسب بدن را واضح‌تر نشان می‌دهند.

پیشنهاد ما برای شما:  تغییر شکل بدن زنان باردار

زیورآلات زیبا و جذاب بیابید:)

زیورآلات هماهنگ با لباس‌ هایتان را با دقت انتخاب کنید. زیورآلات به خصوصی دید افراد را نسبت به شما تغییر می‌دهد و باعث می‌شود در نگاه آنها از آن چه که هستید لاغرتر و قد بلندتر به چشم بیایید. گردن بندهای بلند به سادگی ظاهری قد بلند و لاغر ایجاد می‌نمایند. زیورآلات بزرگ، مانند دستبندهای بزرگ با رنگ‌های براق توجه‌ها را به مچ لاغرتان جلب می‌کنند و باعث می‌شوند بدنتان نیز به همان نسبت کوچکتر به نظر رسد.

گوشواره و تل مو نیز حواس‌ها را از قسمت‌هایی از بدنتان را که دوست ندارید، پرت می‌کنند. مخصوصا اگر احساس می‌کنید سرتان در مقایسه با سایر قسمت‌های بدنتان کوچک به نظر می‌رسد.

مدل یقه لباس:)

مدل یقه تأثیر زیادی در شکل دیده شدن اندام دارد، انواع مدل یقه می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر از اندازه واقعی نشان دهد. یقه‌ی گرد به دلیل آنکه کاملاً دور گردن را احاطه می‌کند اندام به‌خصوص بالاتنه را چاق‌تر نشان می‌دهد. یقه‌های دیگر مثل یقه‌ی هفت که بازتر هستند اندام را لاغرتر نشان می‌دهد. در صورتی که بالاتنه‌ی کوچک و پایین تنه‌ی بزرگ دارید از یقه‌های خشتی و هفت باز استفاده کنید. اگر سینه‌های کوچکی دارید بهتر است یقه‌ی انگلیسی و گرد را بیش‌تر استفاده کنید. یقه‌ی آرشال و آمریکایی برای کسانی که سینه‌ی بزرگی دارند مناسب‌تر است. در صورتی که کتف و شانه‌های کوچک‌تری نسبت به اندامتان دارید مدل یقه‌های قایقی برای شما مناسب است.

کمربند، بهترین اکسسوری برای شما است.

برای اینکه نشان دهید اندام شما انحنای جذابی دارد، به کمربند نیاز خواهید داشت. یک کمربند خوب در جای مناسب می تواند با نشان دادن مرکز بدن شما، خطای دید ایجاد کند. اگر در ناحیه شکم برجستگی ندارید می توانید از کمربندهای پهن استفاده کنید. این کار باعث می شود جذاب تر به نظر برسید.اگر دچار اضافه وزن در این ناحیه هستید، از کمربندهای باریک بالای کمر استفاده کنید. اگر این کمربند هم رنگ با پیراهن یا شلوار شما باشد، بهتر است. در این حالت می توانید با کمترین جلب توجه، انحنا ایجاد کنید.

چه نوع شلواری؟ لگ، گشاد یا راسته؟

لگ یا شلوار؟ راسته یا گشاد؟ چی بپوشم؟ جواب این سؤال پوشش بالاتنه‌ی شماست. پیش از این در خرید لباس سایز بزرگ گفتیم که خانم‌های چاق هم می‌توانند لگ بپوشند اما تحت شرایط خاص این امکان وجود دارد. در صورتی که از بلوز کوتاه استفاده می‌کنید و پایین تنه‌ی چاق دارید بهتر است از شلوارهای گشاد یا دم پا گشاد استفاده کنید. شلوار بوت کارت نمونه‌ی خوبی برای شماست. در صورتی که پوشش بالاتنه‌ی شما تا زیر باسن است استفاده از لگ و شلوار هر دو مناسب است، به‌شرط آن که در پوشش پایین تنه از رنگ‌های تیره استفاده کنید. در صورتی که لباس شما بلند است بهتر است از لگ استفاده کنید. در هر صورت اگر شکم بزرگی دارید شلوار را تا بالای شکم بکشید.

پیشنهاد ما برای شما:  بارداری سالم

طرح لباس:)

لباس‌هایی که دارای برش‌های زیاد هستند دید بیننده را سردرگم می‌کند و این وهم باعث می‌شود شما لاغرتر به نظر برسید. لباس‌هایی که در دوختشان موج ایجاد شده و در نقطه متناسب‌ تر متمرکز شده است گزینه‌ ی خوبی برای شما می‌باشد. پس اگر در مورد مدل لباس‌ها در ذهنتان سوال است که چی بپوشم جواب این است که: در صورتی که بالاتنه‌ی متناسب‌تری نسبت به پایین تنه دارید از مدل‌هایی که در بالاتنه تنگ‌تر و در پایین تنه گشادتر هستند و از کمر چین‌خوردگی دارند استفاده کنید. در صورتی که علاوه بر پایین تنه شکم و پهلوی چاق‌تری دارید از مدل‌هایی استفاده کنید که از زیر شکم چین‌خوردگی دارند و گشاد می‌شوند.

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید کت بپوشید.

کت های تک زنانه که به آنها بلیزر هم گفته می شود، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. اگر دکمه این کت ها را باز بگذارید، موفق خواهید شد دو خط عمودی در جلوی لباس خود ایجاد کنید. این خطوط عمودی در هر حالتی با ایجاد خطای دید کمک می کنند لاغرتر به نظر برسید.در بعضی موارد مانتوهای بلند بدون دکمه نیز چنین کارکردی دارند. برای داشتن یک ترکیب بهتر می توانید یک کت یا مانتو با رنگ تیره انتخاب کنید. شومیز یا شلوار را نیز به رنگ روشن انتخاب کنید، این تضاد رنگی در لاغرتر به نظر رسیدن شما موثر است.

مدل دامن:)

در استفاده از دامن باید دقت زیادی داشته باشید. دامن‌های بلند شما را چاق‌تر نشان می‌دهد به جز زمانی که دامن به صورتی باشد که طرح دامن عمودی باشد یا مدل دوخت آن به صورتی باشد که بدن را لاغرتر نشان دهد. اما با توجه به آنچه در موضوع لباس مجلسی برای افراد چاق گفتیم دامن‌های خمره‌ای گزینه‌ی ایده آلی برای شما هستند. دامن‌های کوتاه تمرکز بیننده را به پاهای شما جلب می‌کند که باعث می‌شود شما لاغرتر به نظر برسید

پیراهن بلند چی بپوشم؟

پیراهن بلند چی باید بپوشم که لاغرتر بشوم؟ پیراهن‌های بلند نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد در صورتی که یقه‌ی لباس به صورت هفت و کشیده باشد، طرح لباس عمودی یا ریز باشد، و از کمر کلوش یا گشاد شود. سعی کنید از پیراهن‌هایی که قسمت باز زیاد دارند استفاده نکنید زیرا اندام را واضح‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهد.

پیشنهاد ما برای شما:  تغذیه در دوران بارداری

2 1

با استایل تک رنگ لاغرتر به نظر برسید.

رنگ مناسب لباس برای افراد چاق چیست؟ رنگ‌های تیره عموماً شما را لاغرتر نشان می‌دهد. رنگ‌هایی مثل سورمه‌ای، مشکی، زرشکی و … و رنگ‌های خنثی و سرد مثل توسی و خاکستری به دلیل آن که تهاجم نور کم‌تری دارند اندام را متناسب‌ تر نشان می‌دهد. در صورتی که نیاز دارید از رنگ‌های روشن استفاده کنید بهتر است از رنگ‌های ملایم و ملیح استفاده کنید و این رنگ‌ها را در قسمت‌ های متناسب که دوست دارید واضح‌تر دیده شود استفاده کنید. در صورتی که لباس تیره دارید و کمر شما متناسب است می‌توانید کمربندی به رنگ‌های روشن مثل سفید به کار ببرید تا کمر شما واضح‌ تر دیده شود.

کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید.

کاملا واضح است که پوشیدن کفش های پاشنه دار باعث می شود بلندتر و لاغرتر به نظر برسید. اگر این کفش ها را به همراه شلوارهای واید لگ بلند بپوشید، تاثیر بیشتری خواهند داشت. پوشیدن دامن و پیراهن های بلند به شکلی که روی کفش را بپوشانند نیز بسیار موثر است.البته پوشیدن کفش های پاشنه دار با اندکی پاشنه نیز برای شما مناسب است. در واقع برای اینکه استایل بهتری داشته باشید حتما نیاز به پاشنه های خیلی بلند ندارید. بد نیست گاهی شلوارهای جین بوت کات و دم پا گشاد را هم همراه با کفش پاشنه دار امتحان کنید.

مچ و گردن خود را نشان دهید.

مچ دست و گردن شما معمولا باریک ترین بخش های بدن هستند. با نمایش آنها موفق خواهید شد لاغرتر به نظر برسید. در نتیجه بهتر است از پوشیدن لباس های آستین بلند خودداری کنید. علاوه بر این، پوشیدن یقه اسکی یا شومیز با یقه های بزرگ چندان توصیه نمی شود. اگر ساق و مچ پای شما هم لاغر است بهتر است دامن های کوتاه و میدی بپوشید.این خطوط عمودی ظریف در اطراف بدن باعث می شود خطای دید برای مخاطب ایجاد شود. در واقع با کشیدن چشم به سمت این اندام ها، نقاط کانونی جدیدی ایجاد می کنید. استفاده از ساعت، دستبندها و اکسسوری های متنوع بسیار تاثیرگذار خواهد بود. کفش های جذاب را در این استایل فراموش نکنید.

سخن پایانی

اینکه چه لباسی بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم ترفندی است که به چندین عامل بستگی دارد . رنگ، طرح ، و البته اندازه !

نکته طلایی خرید یک لباس مناسب این است که از خرید روسری ، شال، شلوار و … که هم اندازه شما نیستند بپرهیزید و همچنین خرید لباس‌ های گشاد شما را لاغرتر نشان نمی‌دهند و این اشتباهی است که طیف وسیعی از مردم آن را انجام می‌دهند.

۴/۵ - (۹ امتیاز)
0
دیدگاه‌های نوشته