آناندا کالا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه های بازگرداندن کالا

رویه های بازگرداندن کالا

شرکت آناندا دارای بیش از ۸ سال فعالیت در حوزه تولید تخصصی لباس بارداری، لباس شیردهی، لباس سایز بزرگ و اکسسوری بارداری است. ما تصمیم گرفته ایم برای سهولت حال مشتریان و ارائه خدمات هر چه بهتر، اقدام به فروش آنلاین تمامی محصولات خود در وب سایت آناندا کالا کنیم. خرید از وب سایت آناندا کالا به سادگی امکان پذیر است زیرا تمامی مشخصات مورد نیاز هنگام خرید یک محصول در سایت درج شده است. همه تلاش ما در آناندا کالا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود در صورت وجود مشکلات احتمالی ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی کامل برای بازگرداندن یا تعویض کالا اقدام کنید. رویه های بازگرداندن کالا بدین شرح است:

رویه های بازگرداندن کالا:

مرجوعیت کالا در شرکت آناندا فقط و فقط در هنگامی امکان پذیر است که محصولی دارای خرابی و یا زدگی برای مشتری ارسال شده باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که برای بازگرداندن آن تنها تا ۳ روز پس از دریافت کالا می توانید اقدام کنید. برای بازگرداندن کالا ابتدا باید جهت هماهنگی با شماره مذکور در همین صفحه تماس حاصل کنید و سپس محصول را با پست برای دفتر مرکزی شرکت آناندا ارسال کنید. این نکته قابل ذکر است که در صورتی که مشکل در محصول از جانب شرکت باشد هزینه ی پست محصول به عهده شرکت آناندا خواهد بود.

شرایط تعویض کالا:

گاها ممکن است که پس از خرید یک محصول علارغم تمامی اطلاعات داده شده و ویژگی های آن، با مشکلاتی مانند اندازه نبودن سایز آن و یا علاقه نداشتن به رنگ آن مواجه شوید. شرکت آناندا برای رضایت خاطر مشتریان امکان تعویض کالای خریداری شده را تنها تا ۳ روز پس از دریافت محصول فراهم آورده است.

برای تعویض کالا می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید.

 

شماره تماس دفتر مرکزی: ۰۲۱۹۱۳۰۶۰۱۴

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸/۳۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر – پنج شنبه ۸/۳۰ صبح الی ۲

آدرس دفتر مرکزی: کرج – خیابان شهید بهشتی – میانجاده – ابتدای بلوار حدادی – ساختمان مهرسا – طبقه سوم واحد ۷