آناندا کالا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید لباس بارداری در تهران؛ مراکز شرق، غرب و مرکز

لباس بارداری در تهران

لباس بارداری در تهران

‎امروزه صنعت مد و فشن در زمینه تولید لباس های بارداری و شیردهی، پیشرفت زیادی کرده است. لباس های بارداری در انواع و اقسام مدل های مختلفی مثل پیراهن، شلوار و شلوارک، سارافون، بلوز، تیشرت، شومیز، مانتو، لباس ورزشی، سوییشرت، پالتو و هودی طراحی و تولید می شوند. خوشبختانه تنوع طرح و رنگ لباس بارداری در تهران، نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

تماس با مشاورین

خانم های باردار می توانند در نه ماه بارداری و دو سال شیردهی نیز، ظاهری شیک و آراسته داشته باشند و این دوران را با پوشیدن لباس هایی راحت و مناسب، سپری کنند. با رشد حجم شکم در ماه های سوم و چهارم بارداری، باید کم کم برای خرید لباس های بارداری مناسب اقدام نمایید.

ما در این مطلب شما را با بهترین مراکز خرید لباس بارداری و شیردهی در تهران، آشنا خواهیم کرد.

توصیه می کنیم که با کلیک بر روی لینک مدل های مختلف لباس بارداری را حتما مشاهده کرده و لباس مورد سلیقه و مناسب اندام خود را از میان آن ها انتخاب کنید.

لباس-بارداری-در-تهران-1

 

‎مراکز خرید لباس بارداری در شرق تهران

مراکز خرید لباس بارداری در شرق تهران را می توان به قرار زیر تعریف کرد:

‎۱. خیابان بهار

‎خیابان بهار یکی از بهترین بورس های خرید لباس بارداری می باشد. فروشگاه های خرید لباس بارداری و لباس کودک، از ابتدای تقاتع خیابان انقلاب تا خیابان سمیه و انتهای خیابان طالقانی قرار گرفته اند.

شما می توانید در این خیابان، انواع و اقسام لباس های بارداری و شیردهی را در سایز ها و رنگ های مختلف پیدا کنید. قیمت لباس های بارداری در این مراکز، مناسب می باشد.

خیابان بهار، درمحدوده طرح ترافیک قرار دارد. بنابراین پیشنهاد می شود برای رفت و آمد، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. اگر می خواهید با خودرو به این خیابان تردد کنید، صبح جمعه بهترین زمان می باشد. چرا که اکثر مراکز خرید این خیابان، در صبح جمعه باز می باشند و طرح ترافیک هم در این روز وجود ندارد.

خرید لباس بارداری خیابان بهار تهران

‎۲. شعبه آناندا در خیابان بهار

‎یکی از بهترین مراکز خرید خیابان بهار، شعبه آناندا می باشد. آناندا، یکی از برند های معتبر در زمینه تولید لباس بارداری در ایران می باشد. مادران باردار می توانند با مراجعه حضوری به این شعبه، انواع لباس های بارداری مثل مانتو، پیراهن، شلوار، شومیز، سارافون و … را خریداری نمایند. تنوع رنگ، سایز و طرح لباس ها، در این مرکز، بسیار زیاد می باشد. لباس های برند آناندا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید اکسسوری بارداری را نیز، در این مرکز خرید، خرید تهیه نمایید. آدرس و شماره تلفن شعبه آناندا در خیابان بهار، به شرح زیر است.

پیشنهاد ما برای شما:  لباس بارداری مجلسی

‎آدرس شعبه آناندا در خیابان بهار :

‎تهران _ خیابان بهار جنوبی _ برج بهار _ طبقه زیر همکف _ واحد ۹۰

‎شماره تلفن : ۰۲۱۷۷۶۱۶۸۹۳

 

‎مراکز خرید لباس بارداری در غرب تهران

‎مراکز خرید لباس های بارداری و زنانه در غرب تهران شامل تیراژه، سعادت آباد و بوستان می باشد. پاساژ سروستان واقع در میدان کاج سعادت آباد نیز، یکی دیگر از مراکز خرید می باشد.

در این خیابان ها، می توانید انواع لباس های بارداری و شیردهی را خریداری نمایید. علاوه بر لباس بارداری، فروشگاه های لباس نوزادی نیز، در این مراکز وجود دارند.

لباس بارداری در تهران، پاساژ تیراژه

‎۱. شعبه آناندا در تیراژه

‎تیراژه یکی از مراکز خرید لباس های بارداری و انواع لباس های زنانه می باشد. یکی از دیگر از شعب آناندا، در این مرکز خرید قرار دارد. آناندا، یکی از برند هایی است که به صورت تخصصی، به طراحی و تولید لباس های بارداری در سایز ها و طرح های مختلف می پردازد.

شما می توانید علاوه بر لباس های بارداری، اکسسوری بارداری را نیز در این مرکز خریداری نمایید. در مرکز خرید آناندا، انواع پیراهن، شلوار، مانتو، شومیز، تیشرت، سارافون، بالش بارداری، بیبی هولدر، کمربند بارداری و… موجود می باشد.

محصولات آناندا از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه، لباس هایی مناسب و مقرون به صرفه را خریداری نمایید. آدرس و شماره تلفن شعبه آناندا در مرکز خرید تیراژه عبارت است از :

‎آدرس شعبه آناندا در تیراژه :

‎تهران _ پونک _ اشرفی اصفهانی _ مجتمع تجاری تیراژه _ طبقه دوم پلاک ۸۴

‎شماره تماس : ۰۲۱۴۴۶۲۵۷۲۳

 

‎مراکز خرید لباس بارداری در مرکز تهران

مراکز خرید لباس بارداری در مرکز تهران به شرح زیر هستند:

‎۱. خیابان مفتح

‎در خیابان مفتح فروشگاه های لباس بارداری زیادی وجود دارد. در پاساژ آرین، خیابان مفتح شمالی، حد فاصل خیابان مطهری و هفت تیر، چند پاساژ و فروشگاه لباس های بارداری و زنانه قرار دارد.

پیشنهاد ما برای شما:  معرفی برند ورساچه

با مراجعه حضوری به این خیابان، می توانید انواع لباس بارداری مجلسی، رسمی، خانگی و هر پوششی که برای دوران بارداری و شیردهی نیاز دارید، تهیه نمایید.

 

‎۲. شعبه آناندا در خیابان مفتح

‎یکی دیگر از شعب آناندا، در خیابان مفتح تهران قرار دارد. شما می توانید در این شعبه، انواع لباس های بارداری و شیردهی مجلسی، راحتی و رسمی را پیدا کنید.

علاوه بر لباس های بارداری، می توانید محصولات بارداری دیگری مثل کمربند ضد امواج، بالش های بارداری و بیبی هولدر و … را نیز در این مرکز خرید، تهیه کنید.

‎آدرس شعبه آناندا در خیابان مفتح :

‎تهران _ میدان هفت تیر _ خیابان مفتح شمالی _ بعد از سینما _ پلاک ۲۵۰

‎شماره تلفن : ۰۲۱۸۸۸۲۳۵۷۷

 

‎دیگر مراکز خرید لباس بارداری

از دیگر مراکز خرید لباس بارداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

‎۱. بازار بزرگ تهران

‎انواع لباس های زنانه و لباس های بارداری ایرانی و خارجی در بازار بزرگ تهران، عرضه می شوند. قیمت لباس های بارداری و شیردهی در بازار تهران، مناسب می باشد.

بازار تهران محل مناسبی برای خرید عمده لباس بارداری نیز، می باشد. برای تردد به بازار تهران، می توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

بازار تهران در محدوده طرح ترافیک قرار دارد بنابراین امکان رفت و آمد با خودروی شخصی در وجود ندارد. تقاتع خیابان پانزده خرداد و خیام، ایستگاه مترو پانزده خرداد قرار دارد. این ایستگاه یکی از پر تردد ترین ایستگاه های بازار تهران می باشد.

خرید لباس بارداری، بازار تهران

‎۳. خیابان جمهوری

خیابان جمهوری تهران نیز، یکی از مراکزی است که می توانید در آن، لباس های بارداری و شیردهی را در برند های مختلف ایرانی و خارجی پیدا کنید.

پاساژ ها و فروشگاه های زیادی در این خیابان وجود دارد که می توانید به آن ها مراجعه کنید و انواع و اقسام لباس های بارداری را در طرح ها و قیمت های مختلف، تهیه کنید.

‎شما می توانید از طریق مترو و بی آر تی به خیابان جمهوری رفت و آمد کنید. ایستگاه مترو سعدی واقع در میدان استقلال، یکی از پر تردد ترین ایستگاه ها به این خیابان می باشد.

پیشنهاد ما برای شما:  ترفندهایی در پوشش که باعث لاغر دیده شدن میشود.

در خیابان های شریعتی و ولیعصر نیز، فروشگاه های لباس بارداری یافت می شود.

لباس بارداری در تهران

‎خرید آنلاین لباس بارداری

‎امروزه مادران باردار به دلیل طولانی بودن مسافت ها، سختی های دوران بارداری و سهولت هایی که خرید آنلاین ایجاد کرده است ترجیه می دهند که خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند.

نکاتی مهم درباره خرید آنلاین لباس بارداری وجود دارد که بهتر آن ها را در نظر بگیرید .

* از سایت های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند، خرید کنید.

* تنوع و کیفیت محصولات و جنس لباس ها را در نظر بگیرید.

* پشتیبانی سایت و فروشگاه های آنلاین باید در هر زمان، پاسخگوی شما باشند.

* شرایط و ظوابط آنلاین شاپ مورد نظر را، بررسی کنید.

* مشخصات و ویژگی های محصولات را به دقت مطالعه کنید تا خرید بهتری داشته باشید.

* می توانید برای خرید لباس بارداری از آنلاین شاپ های خرید کنید که خدمات خوبی از قبیل امتیازات، آفر ها، کیف پول و… را به مشتری ارائه می کنند.

* از امنیت پرداخت و ارسال محصول، مطمئن شوید.

* امکان تعویض یا برگرداندن محصول را در نظر بگیرید.

 

‎آناندا کالا خرید آنلاین لباس بارداری

‎شرکت آناندا یکی از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تولید لباس بارداری و شیردهی آغاز کرد. این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز وزارت صمت می باشد.

‎شما می توانید برای خرید آنلاین انواع لباس های بارداری و شیردهی به سایت anandakala.com مراجعه کنید.

‎محصولاتی که در این فروشگاه آنلاین، قرار گرفته است، تنوع و کیفیت بالایی دارند.

‎پشتیبانی آناندا کالا، در هر زمان، پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. تمامی محصولات آناندا، دارای اصالت و ضمانت می باشند. شما می توانید در صورت مشکل در سایز، رنگ و طرح محصول با دفتر مرکزی آناندا تماس حاصل کنید و محصول خریداری شده را تعویض کنید.

همچنین در صورت خرابی محصول، می توانید آن را پس بفرستید. امکان مشاوره خرید آنلاین نیز در آناندا کالا وجود دارد. شما می توانید هنگام خرید آنلاین، درباره انتخاب سایز و سایر ویژگی های محصول مورد نظر خود، مشاوره بگیرید.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)
0
دیدگاه‌های نوشته