آناندا کالا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدل لباس بارداری اسلامی

خرید مدل لباس بارداری اسلامی

بارداری به عنوان یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی زنان به شمار می‌رود. اغلب خانم‌ها می‌خواهند که در دروارن بارداری خود لباس‌های شیک بپوشند و از همواره دغدغه تهیه انواع لباس بارداری را با توجه به نیازشان دارند. به دلیل تغییرات هورمونی که در بدن زنان به واسطه بارداری ایجاد می‌شود، ممکن است شاهد افزایش وزن، تغییر سایز و روحیات متفاوتی شوند. خانم‌های باردار نیاز دارند که در این دوران، لباس‌های راحت بپوشند تا علاوه بر محافظت هر چه بهتر از جنین، خودشان نیز احساس بهتری داشته باشند. نکته مهمی که وجود دارد این است که لباس‌های بارداری در انواع مختلفی وجود دارند و حتی مدل لباس بارداری اسلامی نیز در بازار موجود است. لباس‌های بارداری اسلامی دارای پوشش و حجاب کامل هستند و برای زنان مسلمان طراحی شده‌اند.

خانم‌های باردار مسلمان ممکن است علاوه بر راحتی لباس خود به جنس و پوشیدگی آن نیز توجه داشته باشند. زیرا آن‌ها می‌خواهند حجاب لازم را داشته باشند و بتوانند حجم بدن خود را به خصوص در نواحی برجسته همچون شکم و شینه ها بپوشانند. از این رو طراحان لباس بارداری، انواع مدل لباس بارداری اسلامی را نیز ارائه کرده‌اند. اگر می‌خواهید بیشتر با این سبک از لباس‌های بارداری آشنا شوید، در ادامه این مطلب از شرکت آناندا همراه ما باشید.

مدل لباس حاملگی اسلامی

انتخاب لباس مناسب برای دوران بارداری بر اساس نیاز و راحتی مادران صورت می‌گیرد. یکی از نیازهایی که زنان مسلمان و باحجاب دارند، این است که برجستگی‌های بدنشان، به خصوص در دوران بارداری، با پوشیدن لباس، مشخص نباشد. از این رو امکان انتخاب انواع مدل لباس بارداری اسلامی برای آن‌ها توسط طراحان مد و پوشاک، به وجود آمده است. اما شاید بخواهید بدانید که این لباس‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و چه مواردی باعث ایجاد تمایز میان آن‌ها با لباس‌های بارداری غیر اسلامی شده است؟

پیشنهاد ما برای شما:  مراقبت از پوست در دوران بارداری

پانچو بارداریدر پاسخ باید بگوییم که این لباس‌ها عمدتاً گشاد و بلند هستند. لباس‌های تنگ و چسبان نه تنها مورد پسند افراد با پوشش اسلامی نیست، بلکه باعث می‌شود، جنین نیز دچار مشکلاتی شود. بنابراین لباس بارداری اسلامی معمولاً تا مچ پاها بوده و به صورت آستین بلند دوخته می‌شود. طراحی این لباس‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که کاملاً آزاد باشند و پوشش خوبی داشته باشند.

با توجه به اینکه جمعیت مسلمان بسیاری در سراسر جهان وجود دارند، مد و پوشاک اسلامی نیز همواره طرح‌های مختلفی را به بازار عرضه می‌کنند تا افراد مسلمان بتوانند با توجه به دین و مذهب خود، آن‌ها را خریداری کنند. شرکت آناندا نیز که یکی از برترین تولید کنندگان لباس بارداری، لباس شیردهی، اکسسوری بارداری، لباس‌های نوزادی، لباس زنانه سایز بزرگ و … است، در میان تولیدات خود انواع مدل لباس حاملگی اسلامی را نیز ارائه می‌کند و شما می‌توانید خریدی مطمئن را به صورت اینترنتی از آن داشته باشید.

مدل لباس حاملگی اسلامی و اهمیت آن

اسلام دینی است که نجابت و حیا را به هواداران خود القا می‌کند. در نتیجه پوشش اسلامی محافظه کارتر از سایر انواع لباس‌های غربی است. با گسترش اسلام در سراسر جهان برای مسلمانان پوشیدن انواع خاصی از لباس‌های زنانه رواج پیدا کرده که نشان‌دهنده دین آن‌هاست.

لباس بارداری اسلامی

بسیاری از مسلمانان کشورهای آمریکایی و اروپایی نیز برای تمایز خود از افراد غیر مسلمان، لباس‌های پوشیده‌ای را مطابق با دین خود دارند. از این رو مدل لباس حاملگی اسلامی نیز وجود دارد و زنان مسلمان در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

پیشنهاد ما برای شما:  طرح دوخت لباس بارداری

لباس بارداری پوشیده از کجا بخرم؟

اگر شما هم می‌‌خواهید برای خرید لباس بارداری اسلامی اقدام کنید، می‌توانید با کلیک بر روی لینک خرید لباس بارداری نمونه‌های بسیار متنوعی از جدیدترین لباس بارداری، مخصوصا مدل‌های پوشیده و محجبه را مشاهده و خریداری کنید. به طور مثال می‌توانید وارد بخش مانتوهای بارداری شوید و نمونه‌هایی نظیر عکس مقابل را خریداری کنید.

علاوه‌بر این با کلیک بر روی لینک میتوانید در بخش‌هایی نظیر سارافون حاملگی پیراهن بارداری یا کت بارداری نیز نمونه‌های زیبا و مناسبی را  که ضمن پوشیده بودن، از ظاهری شیک و مدرن نیز برخوردار هستند؛ را پیدا کنید و خرید لباس بارداری خود را با کمک سایت آناندا انجام دهید و علاوه‌بر حفظ پوشش اسلامی خود، یک لباس بارداری بی‌نظیر داشته باشید.

۴/۵ - (۲ امتیاز)
6
دیدگاه‌های نوشته

    ناشناس ۱۳۹۹-۰۴-۱۴

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    ناشناس ۱۳۹۹-۰۳-۰۸

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    ناشناس ۱۳۹۹-۰۳-۰۱

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

    ناشناس ۱۳۹۹-۰۲-۲۲

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

    ناشناس ۱۳۹۹-۰۲-۲۲

    امتیاز بینندگان:5 ستاره