آناندا کالا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدل های پلاس سایز دنیا

fashion model McGrady

مدل بودن جسارت خاصی می خواهد، به خصوص اگر اندامی لاغر و کشیده نداشته باشی. این که وزن خود را نادیده بگیری و در مقابل چشم هزاران نفر راه بروی، کار ساده ای نیست. از طرفی همه آدمها این مدل ها را نمی پسندند اما هستند زنانی که با وجود اندامی چاق در این حرفه فعالیت می کنند.

آنها با اعتماد به نفس بالایی که دارند، استانداردهای زیبایی را شکستند و جایگاه خود را به عنوان سوپرمدل های لباس های سایز بزرگ در جهان تثبیت کردند. در ادامه این مقاله از آناندا کالا با مدل های پلاس سایز دنیا آشنا شوید.

Plus Size Models 2

  • اشلی گراهام (Ashley Graham)

مدل ۳۰ ساله ی آمریکایی با قد ۱۷۷ سانت.

این مدل بسیار معروف سایز بزرگ فقط ۱۲ ساله ش بود که در یک همایش استعداد و مدلینگ کشف شد. اولین قراردادش رو با آژانس مدلینگ محلی بست و ۳ سال بعدش به یک آژانس خیلی معتبر و بزرگ دنیا یعن فورد مدلز (Ford Models) تغییر قرارداد داد. از اون موقع اشلی همه ی تبلیغات، چه تلویزیونی، چه کت واک و غیره رو انجام داد. دلیل موفقیت زیاد و معروف شدن ناگهانی اشلی این بود که اولین مدل سایز بزرگی هستش که با لباس شنا روی جلد مجله Sport Illustrated Swimsuit سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

  • تارا لین (Tara Lynn)

مدل ۳۶ ساله آمریکایی با قد ۱۷۵ سانت.

سایز تارا از اول ۱۶/۱۴ (یعنی XL) بود و این باعث شده بود که به شدت خجالتی و کمرو باشه و فقط موقعی که به کالج رفت اعتماد به نفس لازم برای دوست داشتن بدنش رو پیدا کرد. بعد یک روز در یکی از کمپانی های کوچک مادلینگ در سیاتل آمریکا روی سن رفت و مورد توجه واقع شد که باعث شد عکسش روی مجله Glamour برای برند H&M ثبت بشه.

  • رابین لاولی (Robyn Lawley)

مدل ۲۹ ساله استرالیایی با قد ۱۸۹ سانت.

پیشنهاد ما برای شما:  لباس بارداری مجلسی

وقتی که نوجوان بود پیدا کردن کار برای مدل سایز بزرگ در استرالیا خیلی سخت بود. او برای مصاحبه با کمپانی های زیادی رفت اما به خاطر سایز بزرگش پس فرستاده میشد. حتی بعد از اینکه رژیم های متفاوتی رو دنبال کرد بازم بدنش برای مدلینگ مورد نظر آژانس ها آماده نبود. برای همین رژیم ها رو رها کرد و با آژانس Bella Model Management ملاقات کرد که بهش گفتن همینطوری که هست عالیه و باید به نیویورک بره، بعد از رد شدن های خیلی زیاد بالاخره عکسش رو ی مجله Vogue ایتالیا و Elle فرانسه رفت.

  • مارکیتا پرینگ (Marquita Pring)

مدل ۲۸ ساله آمریکایی با قد ۱۸۰ سانت.

همیشه به مارکیتا گفته میشد که صورت زیبایی داره، برای همین در حدود ۱۵ سالگی تصمیم گرفت که مدل بشه. بیشتر آژانس های مدلینگ در کانادا بهش گفتن که باید وزن کم کنه و لاغر بشه، بعضی ها هم خوششون اومد و بهش گفتن که تعدادی عکس بگیره که ببینن جلوی دوربین چطوره. بعد پیش یک آژانس کوچک مادلینگ در کانادا رفت و اون نقطه ی پرتابش شد.

  • سوفی دال (Sophie Dahl)

نویسنده ۴۱ ساله و مدل سابق انگلیسی با قد ۱۸۳ سانت.

داستان مدل شدن سوفی شبیه به داستان های فانتزی در دنیای مدلینگ هستش. او توسط ایزابلا بلو (Isabella Blow) که استایلیست مجله وگ بود، موقع گریه کردن در خیابان بعد از دعوا با مادرش پیدا شد. بلو اون رو به سارا دوکاس (Sarah Doukas) که پایه گذار برند Storm Models بود معرفی کرد و به سرعت عکسش روی مجله های وگ آلمانی (با عکاسی کار لگرفلد Karl Lagerfeld)، وگ ایتالیایی، Visionaire و ونیتی فیر رفت.

پیشنهاد ما برای شما:  معرفی برند شنل

x10io02hau5 1

  • تس هالیدی (Tess Holliday)

مدل ۳۳ ساله آمریکایی با قد ۱۶۰ سانت.

تس هالیدی که اسم دیگه ش Tess Munster هست اولین بار وقتی ۱۵ ساله بود به صنعت مادلینگ روی آورد، ولی همه جا بهش گفتن که خیلی کوتاه و خیلی چاقه. برای همین رویاش رو کنار گذاشت و تشکیل خانواده داد. بعد از اینکه به لس آنجلس رفت (۲۴ سالش بود) تعدادی از عکس هاش رو در یک سایت آنلاین مدلینگ قرار داد، یکی از آژانس های مدلینگ اون رو دید و خیلی خوشش آمد و بعدش Art & Entertainment Network ازش خواست که چهره اول شو جنجالی سنگین “Heavy” اون ها باشه. از اونجا بود که عکسش روی تبلیغات و بیلبوردها رفت و مجله ی وگ ایتالیا از اون به عنوان تاپ ترین مدل سایز بزرگ یاد کرد و باعث شد که یکی از بزرگ ترین آژانس های مدلینگ دنیا باهاش قرار داد ببنده: Milk Model Management.

۴.۵/۵ - (۱۷ امتیاز)
0
دیدگاه‌های نوشته